Trenutno so naši izdelki na voljo samo na naši spletni strani www.petsgentle.si in prek naših kanalov v družabnih omrežjih.

Navodila za nego najdete na koncu opisa izdelka na straneh izdelkov. Če imate kakršna koli vprašanja, nas lahko tudi neposredno kontaktirate.

Pri nas lahko kupite, kar želite, brez minimalne vrednosti naročila.

Vse cene pošiljanja so ob naročilu izdelkov pod postavko stroški pošiljanja.

Stroški dostave so odvisni od izbrane velikosti in teže izdelka in države, v katero pošiljamo naročen izdelek.

S postopkom odpreme pričnemo, potem ko zabeležimo vaše plačilo. Vsa plačila sprejeta do 11.00 ure med delovnimi dnevi gredo v izvedbo še isti dan. Sicer en dan kasneje. V primeru spremembe vas obvestimo.

Dobavni rok za Slovenijo je 10 delovnih dni, za tujino pa 14 delovnih dni.

Po obdelavi vašega naročila vam bomo poslali sistem za sledenje. Tako boste lahko sledili, kje se trenutno nahaja vaš paket.

  1. Z bančnim nakazilom po predračunu

Pri izbiri plačila enostavno izberite možnost po predračunu. Na vaš e-naslov boste prejeli vse podatke za izvedbo plačila. Naročilo bomo dali v obdelavo po prejemu plačila na naš TRR.

  1. S poslovnim račununom Paypal

Poslovni račun Paypal omogoča hitro in enostavno sprejemanje in obdelavo plačil s kreditno oz. debetno kartico v več kot 25 valutah in iz več kot 200 držav.

Če je z vašim izdelkom nekaj narobe, nam prosim pošljete e-pošto na info@petsgentle.si.

Nato nam pišite na info@petsgentle.si.

 

  1. Moj seznam želja

Moj seznam želja vam omogoča, da spremljate vse svoje priljubljene in nakupovalne dejavnosti, ne glede na to, ali ste na računalniku, telefonu ali tabličnem računalniku. Ne bo vam treba izgubljati časa, da bi znova iskali tisto stvar, ki vam je bila všeč – vse je tukaj na enem mestu!

  1. Registracija

Registracijo lahko opravite preko zavihka MOJ PROFIL. Registriran račun vam omogoče lažje nakupovanje, pregled vseh naročil, spreminjanje osebnih in poslovnih podatkov profila, ter boljši pregled nad trgovino.

  1. Cene v spletni trgovini

Vse cene so v evrih in vključujejo DDV. Cena za izbrano blago velja na dan nakupa, t.j. na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne trgovine PetsGentle. Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila pod navedenimi pogoji.

V primeru, da se cena artikla med obdelavo naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal kupcu v vsakem primeru zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

  1. Podatki o opravljenih naročilih

Podatki o opravljenih naročilih so shranjeni v sistemu spletne trgovine PetsGentle. Uporabniki lahko vsa svoja naročila pregledujejo v spletni trgovini PetsGentle.

  1. Ponudba artiklov

Ponudba spletne trgovine PetsGentle se ažurira in spreminja pogosto in hitro.

  1. Postopek nakupa

Nakupovanje poteka tako, da kupec želene izdelke dodaja v nakupovalno košarico. Izdelke ter njihovo količino v košarici je možno v kateremkoli trenutku pred dokončno potrditvijo naročila poljubno spreminjati.

Za oddajo naročila je potrebna registracija kupca, nato pa se nakup dokonča v treh korakih:

1. izbira načina dostave
2. izbira načina plačila
3. pregled in dokončna potrditev naročila

Pred končno oddajo naročila je kupcu na potrditveni strani omogočen vpogled v vse podrobnosti naročila, vključno s ceno in količino. Vse elemente naročila je na tej stopnji možno popraviti s klikom na gumb “Ne, želim popraviti naročilo”. Šele s potrditvijo na tej strani s klikom na gumb “Da, dokončno potrjujem naročilo” je naročilo dejansko posredovano.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Vsak delovni dan ob 11. uri ponudnik pregleda prejeta naročila, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila je pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom nepreklicno sklenjena.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).

  1. Pritožbe in vračila

Pritožbeni postopek

V primeru kakršnih koli težav se obrnite na email info@petsgentle.si s čim bolj podrobnim opisom težave oz. pritožbe.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V zadnjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile garancija ne velja. Prav tako garancije ni mogoče uveljavljati v primeru, da so na blagu vidni posegi tujih, nepooblaščenih oseb, pri napačnem upravljanju oz. malomarnem ravnanju.