Spletna trgovina PetsGentle ( www.petsgentle.si ) je last podjetja Jasen pogled d.o.o., Murkova ulica 19, 1000 Ljubljana.

Družba je vpisana v sodni register Okrožnega sodišča v Ljubljana pod matično št.: 6073387000, Davčna št.: SI45281521.

 

Blagovna znamka: PetsGentle 

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Splošni pogoji spletne trgovine PetsGentle so sestavljeni v skladu z Obligacijskim zakonikom RS, Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVOP-1), s priporočili TZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

 

ČLANSTVO

Z registracijo na www.petsgentle.si postanete član PetsGentle spletne trgovine ( v lasti Jasen pogled d.o.o.). Pravico do nakupa v spletni trgovini www.petsgentle.si  imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne registrirajo.

Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine ter pravice in obveznosti uporabnika in ponudnika. Uporabnik/kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

 

CENE ARTIKLOV 

Cena v spletni trgovini PetsGentle.si je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine.

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vključujejo DDV. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene veljajo le za nakupe v PetsGentle-ovi spletni trgovini in se lahko razlikujejo od rednih cen. Pridružujemo si pravico do spremembe tehničnih opisov in konfiguracij brez predhodnega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno dejanskega stanja v celoti.

 

KUPOPRODAJNA POGODBA

Kupoprodajna pogodba med podjetjem Jasen pogled d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini PetsGentle.si sklenjena v trenutku, ko podjetje Jasen pogled d.o.o. (PetsGentle.si) kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči in veljajo tako za podjetje kot za kupca.

 

ARHIVIRANJE POGODBE 

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku PetsGentle.si in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.


KODE ZA POPUST

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine PetsGentle.si. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu PetsGentle ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.

Uporaba kode za popust:

  • Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
  • Na zaključku blagajne v okence ”promocijska koda” vpišete kodo za popust in kliknete gumb ”potrdi”.
  • Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
  • Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

 

AKCIJSKE PONUDBE 

Akcije veljajo v roku svoje omejitve oz. do razprodaje zalog v tem obdobju.

 

DOSTAVA 

Za dostavo kupec izbere svoj naslov ali pa vpišete drug naslov in izbere način dostave. V polje »opombe« lahko vpiše še morebitne opombe skrbniku internetne trgovine. Za spletno trgovino dostavo izdelkov opravlja zunanji pogodbeni dostavljavec (v nadaljevanju dostavna služba).

Dostavna služba si pridržuje pravico, da na primeren način preveri

istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotavlja, da naročeno blago izročijo pravemu naročniku.

 

PLAČILO 

Plačilo se opravi na enega izmed sledečih načinov:

  • plačilo po predračunu
  • Paypal, plačilo s plačilno oz. kreditno kartico

 

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILA BLAGA 

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) imate pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga sporočite (elektronsko na info@petsgentle.si ali preko običajne pošte, pri čemer se kot rok za pravočasno oddano sporočilo šteje datum oddaje na pošti), da odstopate od pogodbe na daljavo, pri čemer v skladu z zakonom ni potrebno navesti razloga za odstop od pogodbe. Se pa toplo priporočamo, da nam razloge podate, da lahko morebitne napake in slabosti.

Odstopni rok poteče 14 dni od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik oziroma, v primeru delne izdobave posameznih kosov blaga iz enega naročila rok potečete 14 dni od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnjem kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik. Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje Jasen pogled d.o.o., Murkova ulica 19, 1000 Ljubljana, e-naslov: info@petsgentle.si o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti ali elektronski pošti). Ne glede na obliko odpovedi mora potrošnik podjetju predložiti kopijo računa.

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

 

UČINKI ODSTOPA OD POGODBE 

Potrošnik blago vrne ali izroči podjetju, ki je potrošniku blago dostavilo, brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o dostopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka. Podjetje zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga. Po prejetem blagu in obvestilu o odstopu pogodbe je podjetje dolžno vrniti kupnino v roku 14 dni.

 

POGOJI VRAČILA BLAGA (omejitve pri uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe)

Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.

Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži.

Možnost vračila ne velja:

  • za blago, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je (v času vrnitve) že potekel rok uporabe
  • za zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat
  • za blago na katerem so vidne sledi uporabe.

 

STVARNA NAPAKA 

Opredelitev stvarne napake. Napaka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Preverjanje primernosti izdelka

Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Uveljavitev stvarne napake

Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki, na lastne stroške, obvestiti v zakonsko določenem roku. Obvestilo mora vsebovati natančen opis napake. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka.

Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.

Za poročanje stvarne napake uporabite kontaktni obrazec na spletni strani, ali nam pišite na info@ petsgentle.si.

 

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Po svojih najboljših možnostih se trudimo zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na naših straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da nam ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. Pridržujemo si tudi možnost napake. V takih primerih vas bomo obvestili o spremembah in vam omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

OBJAVA SPREMEMB

Vsaka sprememba naših splošnih pogojev poslovanja spletne trgovine PetsGentle bo objavljena na tem spletnem mestu.

Posodobljeno: 01.03.2021